fredag 21 maj 2010

Avfärd mot Falmouth

Jag saknar tyvärr bokstaven mellan d och f i alfabetet, så om jag den saknas hädanefter är det för att jag glömt att klistra in den. Lite jobbigt, men så får det bli.

Vi lämnar nu Azorerna. Klockan halv åtta UTC gick vi ut genom pirarmarna. Spännande och roligt att vara på väg igen, men samtidigt vemodigt att lämna denna underbara plats. Hit vill jag återvända så fort jag får möjlighet.

Har ännu inte fått tillbaka mina sjöben så jag kommer hålla detta kort. Veckorna i Horta har varit de bästa på hela resan. Jag skall berätta mer om detta när jag löst tangentbordsproblemet.

Fjorton dagar räknar jag med att denna resa skall ta. Jag skall hålla bloggen uppdaterad så ofta jag kan.

Over and out från mig, Urban, och Matildas nya gast, Tom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar